اینستاگرام و خرید و فروش درون برنامه ای

0
29

با گذشت زمان، فیس بوک به عنوان مالک اینستاگرام می تواند ابزارهای بیشتری را برای تاجرانی که کسب و کار خود را بر روی Instagram ایجاد می کنند معرفی کند. ا

اینستاگرام  در حال کار بر روی یک برنامه مستقل جدید اختصاصی برای تجارت الکترونیک است. به گفته دو نیروی کاری که در بخش تحقیق و توسعه ایستاگرام فعالیت دارند این برنامه که ممکن است به نام IG Shopping عرضه شود به کاربران اجازه می دهد مجموعه کالاهای تجاری را از فروشندگان جستجو و آنها را مستقیما در برنامه خریداری کنند.

تا زمانی که این سرویس و یا برنامه اختصاصی به صورت رسمی رونمایی نشود نمی توان اظهار نظری درباره آن کرد اما اخبار حاکی از آن است که توسعه آن هنوز در حال انجام است و قبل از انتشار آن می تواند لغو شود. اما منابع آشنا می گویند Instagram  معتقد است که این برنامه به خوبی برای گسترش گسترده ای در تجارت الکترونیک بکار خواهد رفت.

مدیر عامل فیس بوک در تازه ترین اظهار نظر این شرکت گفت بود که بیش از ۲۵ میلیون شرکت در حال حاضر دارای حساب های Instagram هستند و ۲ میلیون از این شرکت ها  تبلیغاتی هستنددر کنار این موارد آمار می گوید  چهار تا پنج کاربر Instagram حداقل یک کسب و کار را دنبال می کنند و  ایجاد یک برنامه مستقل به شرکت اجازه می دهد که یک خانه اختصاصی برای فعالیت فزاینده ای در Instagram فراهم کند در حالیکه فرصت های بیشتری برای درآمد نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با گذشت زمان، فیس بوک به عنوان مالک اینستاگرام  می تواند ابزارهای بیشتری را برای تاجرانی که کسب و کار خود را بر روی Instagram ایجاد می کنند معرفی کند. اکثر شرکت ها در حال حاضر به حساب کاربری Instagram نیاز دارند و به نظرمی آید ایجاد و گسترش چنین سرویسی باعث شود تا  بسیاری از آنها مطمئنا از ابزار کسب و کار پرداختی استفاده کنند.

برخی از شرکت ها چنین ابزارهایی را برای تبلیغ کنندگان Instagram به فروش می رسانند به عنوان مثال کمک به ایجاد گالری های عکس، نظارت بر محتوا، برنامه ریزی پست و خدمات دیگراز ابزارهایی است که شرکت ها به ارائه دهندگان این خدمات سفارش می دهند.. فروشگاه App Shopify شامل ده ها افزونه مربوط به ترویج و مدیریت کسب و کار مبتنی بر اینستاگرم است.

Instagram در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ یک ویژگی خرید را شروع کرد و در ماه مارس سال گذشته به طور گسترده تر آن را به نمایش گذاشت. شرکت ها می توانند پست ها را با محصولات فردی تگ کنند، به کاربران اجازه می دهند به طور مستقیم از عکس ها خرید کنند. در حال حاضر یک ویژگی را امتحان می کند که به کاربران امکان می دهد از استوری های Instagramنیز خریداری کنند.

خرید اولین ویژگی Instagram نیست که به یک برنامه مستقل تبدیل شود. این شرکت از دسامبر گذشته، Direct، یک برنامه پیامرسانی جدید را آزمایش کرده است. در ماه ژوئن، IGTV، یک رقیب YouTube که فیلم های عمودی شات را به برنامه خود منتقل می کند، معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here